Tuesday, March 15, 2005

A while ago.. i dreamt i was zainal, rather, in zainal, kinda like in the movie "Being John Malkovich"(which totally rocked by the way).. anyway.. this was all i could remember........... ........... ............. ............ ........... .............

Message: Arahan : Jawab soalan berikut didalam
bahasa melayu!

SEBAIK SAJA BANGUN DARI TIDO

1.suara pertama yang didengar :
>>> budak budak dikir temasek (di radio lah! teehee)

2.perkara pertama yang dilakukan :
>>> menonton video cerita E.C

3.surat khabar yang selalu dibaca:
>>> berita harian kerana komik komik yang kelakar belaka!

4.sarapan kegemaran:
>>> benda benda yang halal la wah lau

5.lagu ideal untuk meletakkan "mood" :
>>> tipah tertipu oleh ruffedge! gerek sioott!!

APA BILA DI LUAR

1.perkara/eksesori yang mesti ada pada
saya :
>>> benda yang dipanggil "bling bling"

2.saya suka tengok :
>>> abang abang yang berg memakai tanjak golden! tak leh carry ah!

3.bila orang yg saya tak kenal tenung saya :
>>> hendak la dia menegur untuk bertanding dalam dikir barat version of "you got served"

4.saya paling tak mengerti apa bila orang :
>>> tidak menyembah saya

5.bila orang yg saya tak kenal menyinggung saya :
>>> saya akan menepuk dengan nyaring sekali kerana saya la harapan budaya melayu dan paling beradat

APABILA BERJUMPA DENGAN KAWAN

1.yang pendiam? -
>>> imran, kadang kala orang kata dia terkencet.. kalau dalam bahasa inggeris, di katakan "making skidmarks"

2.yang pandai berjenaka? -
>>> ni semua tak main ah jack!

3.yang kreatif? -
>>> kawan saya bernama firdaus yang sebetulnya penulis skrip "living with lydia" dan "E.C." serta penulis lirik untuk Ruffedge

4.yang paling bijak berbelanja? -
>>> saya sungguh malas menjawab

5.yang asal main sondol aje? -
>>> awak akan masuk neraka kalau asyik main sondol sahaja

MUSIK-TV

1.Lagu yang selalu dimain oleh saya :
>>> tipah tertipu oleh ruffedge.. kalau tidak.. "samseng" oleh Ahli Fiqir.. gerek TO THE MAX!

2.Kalau saya ada kumpulan nama kumpulan saya
ialah :
>>>" kalau korang tidak menyembah kita nampak sah masuk neraka"

3.saya lebih suka mendengar lagu di :
>>"ni semua tak main ah jack!"

4.kumpulan/penyanyi yang saya ingin
berduet bersama dengan :
>>> ahli ahli kumpulan ruffedge, dan awok awok dari dikir temasek.. handal sial...

5. image saya :
>>> macam mak kau nyer laki la bodoh! hrrghhuhuhahahah *snort* kecoh sioottt!!!!

6.cerita yang saya ingin lihat di kaca tv :
>>> E.C

7.rancangan yang paling tidak diminati :
>>> cerita cerita yang boleh buat kita masuk neraka

HAL EHWAL

1.saya tidak akan persoalkan cara :
>>> betapa tidak sachok orang lain

2.bapa saya ialah seorang :
>>> mat balding middle age crisis yang berlakon di dalam E.C

3.ibu saya gemar memasak :
>>>> lee kuan yew!!!

4.adik beradik saya suka :
>>> jadi hamba saya

5.almari saya memang :
>>> menyimpan baju baju sachok saya

MASA DEPAN

1.pada hari esok saya akan :
>>> activate budak budak

2.resolusi harian saya ialah:
>>> menjadi "berg" macam yazid(minah kerinting dalam E.C yang tidak suka mat salleh kerana bulu dada)

3.jika saya dapat gaji saya akan :
>>> pergi clubbing ah jack! macam tak biasa gitu..

4.saya tidak ingin terserempak dengan :
>>>> budak budak kental taik kuching ah!

5.apabila saya mati nanti, saya ingin
dikenali orang sebagai :
>>> abang angkong siao "activate budak budak" serta sachok dan berg

No comments: